Website title tag optimization - Myanmar SEO Tutorials

မဂၤလာပါ..
ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ေတြမ်ားေနတာနဲ႔ပဲ သင္ခန္းစာေတြေတာင္ မေရးျဖစ္ေတာ့ဘူး ျဖစ္သြားတယ္၊ အခုလည္း အားတဲ့အခ်ိန္ေလး အခ်ိန္လုၿပီးေတာ့ သင္ခန္းစာတစ္ခု ရေအာင္ တင္လုိက္ပါတယ္။ ဒီေန႔ကေတာ့ ေရးၿပီးသား SEO သင္ခန္းစာေတြရဲ႕ အဆက္ကုိ ဆက္ေရးမွာျဖစ္ပါတယ္။


ဒီေန႔ကေတာ့ SEO ရဲ႕ (အတိအက် ေျပာရရင္ေတာ့ on page seo ရဲ႕) အေရးႀကီးဆုံး အသက္ျဖစ္တဲ့၊ title tag အေၾကာင္းကုိ ေျပာမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ နမူနာ website တစ္ခုနဲ႔သင္ေပးပါမယ္။
နမူနာ website ကုိေတာ့ Singapore SEO Education website နဲ႔ ထားလိုက္ပါမယ္။ အဲဒီေတာ့ အရင္ဆုံး keyword research လုပ္ပါမယ္။ site ရဲ႕ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္က Singapore မွာ SEO ဝန္ေဆာင္မႈေတြကုိ ေပးဖုိ႔ပါ၊ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေရြးသင့္တဲ့ အဓိက keywords ေတြက SEO, Singapore SEO, Singapore SEO Service ေတြျဖစ္ပါတယ္။ (တစ္ကယ္ေတာ့ site တစ္ခုအတြက္ ဒီထက္ပုိမ်ားသင့္ပါတယ္၊ ဥပမာျပတာမုိ႔လို႔ နည္းနည္းပဲ ေရြးျပထားပါတယ္)။ Target ကေတာ့ အဲဒီ keywords ေတြနဲ႔ www.google.com.sg မွာ တက္ေအာင္လုပ္ရပါမယ္။

ဒီေတာ့ကာ ေရာ့အင့္ဆုိၿပီး သင္ခန္းစာ မေပးခင္၊ title tag ရဲ႕ အက်ဳိးေက်းဇူးေလးေတြကုိ ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ မေျပာခင္ နည္းနည္းေမးခ်င္ပါတယ္။ သင္ခန္းစာေတြကုိ ဒီအထိေအာင္ ဖတ္လာၿပီးၿပီဆုိေတာ့ google.com မွာ တစ္စုံတစ္ရာကုိ ရွာဖူးၾကပါသလား? ရွာဖူးတယ္ဆုိရင္ေကာ ဘာေတြက ဘယ္လိုရွိလဲဆုိတာ သတိထားမိၾကပါသလား? ထားမိမိ မမိမိ ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပေတာ့မယ္။

၁။ title tag က search လုပ္တဲ့အခါမွာ ထိပ္ဆုံးက ေပၚပါတယ္။

ေသခ်ာရွင္းျပပါ့မယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ နမူနာ ထားထားတဲ့ www.seo.edu.sg website ကုိ သြားၾကည့္ပါ။ Website ရဲ႕ title ကုိ မွတ္သားပါ။ ၿပီးရင္ေတာ့ google.com.sg မွာ SEO price ဆုိတဲ့ keyword နဲ႔ ရွာၾကည့္ပါ။ နံပါတ္ႏွစ္ ေနရာေလာက္မွာ တက္မယ္ထင္ပါတယ္။ Title tag မွာ ပါတဲ့ တူတဲ့စကားလုံးေတြကုိ bold လုပ္ၿပီး ျပထားပါတယ္။





ေနာက္တစ္ခုအေနနဲ႔ Myanmar Web Designer ဆုိက္ကုိသြားၾကည့္ရပါမယ္။ အဲဒီ website ရဲ႕ title မွာ ထည့္ထားတာက Myanmar Web Designer - SEO services, website design creator အဲဒါကုိ သိၿပီးၿပီဆုိရင္ေတာ့ google.com မွာ ရွာၾကည့္ပါမယ္။ google မွာ Myanmar SEO ဆုိတဲ့ စကားလုံးနဲ႔ ရွာၾကည့္ပါ။ တက္လာတဲ့ စာမ်က္ႏွာကုိ ၾကည့္ပါ။ အေပၚဆုံးမွာ ရွိတာက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ title မွာ ထည့္ထားတဲ့ စကားလုံးေတြထဲက တူညီတဲ့ စကားလုံးေတြကုိ bold လုပ္ျပထားပါတယ္။



အဲဒီလုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ရွာတာနဲ႔ ကုိက္တဲ့ result ေတြ တက္လာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ကလည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ရွာတာနဲ႔ တူတဲ့ ေခါင္းစဥ္ကုိပဲ click ႏွိပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္မုိ႔လို႔ title tag မွာ ကုိယ္တစ္ကယ္တက္ခ်င္တဲ့ keyword ေတြပဲ ထည့္ပါ။ ဒါမွ တစ္အခ်က္ အက်ဳိးရလဒ္က ကုိယ့္ရဲ႕ website ကုိ click ႏွိပ္တဲ့လူ မ်ားေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

title tag မွာ space အပါအဝင္ စာလုံး အလုံး ၆၀ ေလာက္ပဲ ထည့္ပါ။ စာလုံး width က်ဥ္းတဲ့ စကားလုံးမ်ဳိး (ဥပမာ။   ။ l, i, t, j) ဆုိရင္ေတာ့ မ်ားမ်ားထည့္လို႔ရေပမယ့္ ပ်မ္းမွ် အလုံး ၆၀ ပဲထည့္ပါ။

၂။ search engine ေတြက title tag ကုိ ဖတ္ၿပီးေတာ့ ranking ေပးတာျဖစ္လုိ႔ title tag က ေကာင္းေန၊ မွန္ေနရင္ ranking ေကာင္းမယ္။

၃။ user ေတြက title မွာေရးထားတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကုိ ေသခ်ာသိၿပီးမွ click လုပ္ႏုိင္တဲ့အတြက္၊
တစ္ကယ့္ အလားအလာရွိတဲ့ user မ်ဳိးကုိပဲ ကုိယ့္ဆီ ေရာက္လာေစတယ္။ (ဥပမာ။  ။အလုပ္အပ္မယ့္သူ၊ ကုိယ္နဲ႔ နယ္ပယ္တူ ပူးေပါင္းလုပ္ခ်င္တဲ့သူ၊ စသည္..)

ကဲ ... ဒီေလာက္ဆုိရင္ေတာ့ title tag အေၾကာင္းကုိ ရွင္းေလာက္ၿပီ ထင္ပါတယ္။